Huisdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Huisdieren Forum

Voor informatie over uw huisdier. Om vragen te stellen en om vragen te beantwoorden. In dit forum helpen we elkaar.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hoe ben jij op dit forum gekomen?

Ga naar beneden 
4 plaatsers

Hoe ben jij op dit forum verzeild?
Via google
Hoe ben jij op dit forum gekomen? Vote_lcap17%Hoe ben jij op dit forum gekomen? Vote_rcap
 17% [ 1 ]
Via een ander forum
Hoe ben jij op dit forum gekomen? Vote_lcap50%Hoe ben jij op dit forum gekomen? Vote_rcap
 50% [ 3 ]
Via speurders
Hoe ben jij op dit forum gekomen? Vote_lcap0%Hoe ben jij op dit forum gekomen? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Via marktplaats
Hoe ben jij op dit forum gekomen? Vote_lcap17%Hoe ben jij op dit forum gekomen? Vote_rcap
 17% [ 1 ]
Via tweedehands.net
Hoe ben jij op dit forum gekomen? Vote_lcap0%Hoe ben jij op dit forum gekomen? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Anders
Hoe ben jij op dit forum gekomen? Vote_lcap16%Hoe ben jij op dit forum gekomen? Vote_rcap
 16% [ 1 ]
Visitekaartje
Hoe ben jij op dit forum gekomen? Vote_lcap0%Hoe ben jij op dit forum gekomen? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6
 

AuteurBericht
Jolijn
Admin
Admin
Jolijn


Aantal berichten : 343
Leeftijd : 36
Woonplaats : omgeving enschede
Huisdieren : 1 Vlaamse Reus
Registration date : 21-02-08

Hoe ben jij op dit forum gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe ben jij op dit forum gekomen?   Hoe ben jij op dit forum gekomen? Icon_minitimedo feb 21, 2008 3:47 pm

Wat mij wel leuk lijkt, is om te weten hoe jullie op dit forum zijn verzeild; via speurders of een andere advertentiesite (welke?) of via een andere forum (welke?) of via google, etc.

Dan kan ik daar wat meer rekening mee houden en weet ik hoe ik meer kans krijg op bezoekers, want het is hartstikke leuk als er mensen zich registreren die dezelfde huisdieren hebben als jullie en kunnen jullie elkaar beter helpen. Daar gaat het uiteindelijk ook om, dat het een forum wordt waarbij mensen elkaar goed kunnen helpen. En ja.. natuurlijk zijn er ook leuke dingen te doen en te lezen op het forum Very Happy


Laatst aangepast door Jolijn op wo maa 05, 2008 1:44 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://huisdieren.forumactie.com
Alyssa
Moderator
Moderator



Aantal berichten : 62
Leeftijd : 35
Woonplaats : Anna Paulowna
Registration date : 21-02-08

Hoe ben jij op dit forum gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op dit forum gekomen?   Hoe ben jij op dit forum gekomen? Icon_minitimevr feb 22, 2008 9:17 pm

Ik ben hier terecht gekomen via en advertentie op Marktplaats van dit forum
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.leukedierendingen.actieforum.nl
Terra-City
Embryo
Embryo



Aantal berichten : 6
Huisdieren : 3 baardagamen, 3 padhagedissen, 2 katten 2 aqauria
Registration date : 13-05-08

Hoe ben jij op dit forum gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op dit forum gekomen?   Hoe ben jij op dit forum gekomen? Icon_minitimedi mei 13, 2008 1:48 pm

via een ander forum
Terug naar boven Ga naar beneden
gertjanheinen
Pet
gertjanheinen


Aantal berichten : 132
Leeftijd : 51
Woonplaats : Nijmegen
Registration date : 23-02-08

Hoe ben jij op dit forum gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op dit forum gekomen?   Hoe ben jij op dit forum gekomen? Icon_minitimewo mei 14, 2008 9:22 pm

via een ander forum Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.seahopke.nl.nu
Gesponsorde inhoud





Hoe ben jij op dit forum gekomen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe ben jij op dit forum gekomen?   Hoe ben jij op dit forum gekomen? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe ben jij op dit forum gekomen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» over het forum
» Stem nu op dit forum!
» Wat vind jij van dit forum?
» Regels forum!
» Mijn site en forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Huisdieren Forum :: Algemeen :: Voorstelrondje-
Ga naar: