Ze is thuis!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen de intro ging niet echt geweldig...... Heb al mijn dames een aantal dagen in de duna gezet, om ze aan elkaar te laten wennen.. Het ging prima, ze lagen lekker met z'n allen op een hoopje te slapen. Tot ze weer in de grote kooi mochten.. Daar ging het fout. Bliss werd door 3 anderen flink toe getakeld
Heb ze dus weer uit de kooi gehaald, en voor een paar dagen in de duna gezet.. Weer ging het prima, alsof er nooit wat is gebeurd.
Dus ze mochten weer de kooi in.. Het gaat nu wel redelijk. Bliss is wel bang, maar ook heel erg nieuwsgierig.
Het enige is dat ze de heel tijd alleen onderin de kooi ligt. Ze is sowieso aan 1 oogje blind, en miscshien ook aan de ander, dus ze kan het eng vinden om te klimmen. Ze schrikt erg als je haar plotseling aanraakt. Dat ze blind is komt waarschijnliljk door dat ze in haar hele korte leventje van 4 maandjes al 2 anti biotica kuren heeft gehad (ze had natuurlijk al een achterstand) en zich door een heel zwaar virus heeft gesleept.. Ze is ook echt heel klein.. Heb namelijk ook een half zusje van haar en die is 6 dagen jonger, maar wel 1,5 kop groter..
Gelukkig schuwt ze de anderen niet als die beneden in de kooi zijn. 's Nachts wordt ik wel 's wakker van het lawaai. Dan zijn ze lekker met 'z'n allen aan het spelen.
Hier een foto van mijn kleine meisje!!