Aantal berichten : 3 Leeftijd : 41 Woonplaats : Delft Huisdieren : Ratten, Gerbils, Vissen, Muis Registration date : 13-05-08
Onderwerp: Hey hey do mei 15, 2008 9:32 pm
Hallo allemaal,
Mijn naam is Sylvia mijn nick is Falien. Ik ben 23 jaar en heb een opleiding dierverzorging gedaan. Verder werk ik nu 2 jaar als dierverzorgster. Woon samen met mijn vriend Vincent.
We hebben 2 gerbils Fozzy en Shenga, we hebben ook een aquarium met wat vissen. Daarbij ook 2 ratjes Ezivay en Gaia, afgelope dinsdag heb ik Fey in moeten laten slapen.
Verder heeft mijn vriend een Hosting bedrijf waar ik soms wat Grafisch werk voor doe, i hou ook van tekenen en computer gebeuren.
Jolijn Admin
Aantal berichten : 343 Leeftijd : 36 Woonplaats : omgeving enschede Huisdieren : 1 Vlaamse Reus Registration date : 21-02-08
Onderwerp: Re: Hey hey do mei 15, 2008 9:41 pm
Welkom op het forum!
Aww wat zielig van je ratje, was het ratje te oud of ziek?
Het lijkt erop dat we dezelfde hobby's hebben leuk hoor!
gertjanheinen Pet
Aantal berichten : 132 Leeftijd : 51 Woonplaats : Nijmegen Registration date : 23-02-08
Onderwerp: Re: Hey hey do mei 15, 2008 9:41 pm
veel plezier
gertjan
Alyssa Moderator
Aantal berichten : 62 Leeftijd : 36 Woonplaats : Anna Paulowna Registration date : 21-02-08
Onderwerp: Re: Hey hey vr mei 16, 2008 12:24 am
Veel plezier op het forum!
Falien Embryo
Aantal berichten : 3 Leeftijd : 41 Woonplaats : Delft Huisdieren : Ratten, Gerbils, Vissen, Muis Registration date : 13-05-08
Onderwerp: Re: Hey hey za mei 17, 2008 11:31 am
Me ratje was al redelijk oud. Ze was net weer beter van een longprobleempje.
Ze zat bij mijn ouders omdat ik 8 daagjes in Italie was, daar heeft ze waarschijnlijk een hersenbloeding gehad. Dinsdag thuis kreeg ze der nog 1 toen ging het zo slecht dat ik der heb laten inslapen :S
Verder bedankt voor de berichtjes enne ik zal nog wat gaan rondneuzen tussen de topics