Huisdieren Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Huisdieren Forum

Voor informatie over uw huisdier. Om vragen te stellen en om vragen te beantwoorden. In dit forum helpen we elkaar.
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 vogeltje

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jolijn
Admin
Admin
Jolijn


Aantal berichten : 343
Leeftijd : 36
Woonplaats : omgeving enschede
Huisdieren : 1 Vlaamse Reus
Registration date : 21-02-08

vogeltje Empty
BerichtOnderwerp: vogeltje   vogeltje Icon_minitimedo mei 15, 2008 9:47 pm

heej,

ik kwam net thuis en toen zag ik dat er een jong vogeltje (die altijd in een nest achter bij ons in de tuin zat) vast was geraakt in een net (die over de ren van mijn konijn hangt). ik haalde de schaar erbij en wilde het vogeltje bevrijden. Telkens als dat vogeltje ging krijsen vlogen die ouders op mij af. ik had maar ff een winterjas met de muts op gedaan. ik kreeg het vogeltje niet bevrijd, dus heb ik er helemaal rond omheen geknipt en wilde het meenemen naar de dierenarts. maar het vogeltje is mij ontkomen en was onder de poort weg geglipt met het net nog om zijn pootjes. een van de pootjes zag er gebroken uit. ik voel me nu echt klote, want ik heb het vogeltje niet weer kunnen vinden Sad ik had het zo graag naar de dierenarts willen brengen. voel me nu echt schuldig joh.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://huisdieren.forumactie.com
 
vogeltje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Huisdieren Forum :: Dierenpraat :: Overige-
Ga naar: