Aantal berichten : 343 Leeftijd : 36 Woonplaats : omgeving enschede Huisdieren : 1 Vlaamse Reus Registration date : 21-02-08
Onderwerp: tom mijn konijn di nov 04, 2008 2:43 pm
ik heb zo'n lieve foto van tom! 2 zelfs. eentje waarop hij nog heeel jong is en eentje waarbij hij bijna een jaar is.
Lief he
Alyssa Moderator
Aantal berichten : 62 Leeftijd : 36 Woonplaats : Anna Paulowna Registration date : 21-02-08
Onderwerp: Re: tom mijn konijn di nov 04, 2008 2:58 pm
Heel mooi gemaakt, wat kan je goed zien dat hij gegroeid is zeg.
Jolijn Admin
Aantal berichten : 343 Leeftijd : 36 Woonplaats : omgeving enschede Huisdieren : 1 Vlaamse Reus Registration date : 21-02-08
Onderwerp: Re: tom mijn konijn do nov 06, 2008 12:38 pm
Alyssa schreef:
wat kan je goed zien dat hij gegroeid is zeg.
ja he en ik heb het gevoel dat hij nog steeds groeit :S haha tis echt net een hondje. soms laat ik em even in de huiskamer rondwandelen en dat is hij zooo nieuwsgierig en hij komt heel vaak echt knuffeltjes halen. en dan neem ik hem weer even op schoot en dan blijft hij echt muisstil zitten en laat ie alles toe en laat ie alles maar gebeuren. echt een schatje. hij houdt heel erg veel van knuffeltjes. het is een heel vrolijk konijn
wiske Embryo
Aantal berichten : 42 Leeftijd : 69 Woonplaats : belgie Huisdieren : cuy's, een kat, een paard en vissen in de vijver Registration date : 11-03-08
Onderwerp: Re: tom mijn konijn za nov 08, 2008 9:42 am
leuke foto, niet alleen van knuffels hou hij, maar ook van op stap te gaan (is hij niet enkele keren ontsnapt om te zien of bij de geburen niet beter is)
Jolijn Admin
Onderwerp: Re: tom mijn konijn wo nov 12, 2008 1:27 pm
wiske schreef:
leuke foto, niet alleen van knuffels hou hij, maar ook van op stap te gaan (is hij niet enkele keren ontsnapt om te zien of bij de geburen niet beter is)
ja inderdaad maar dat doet hij gelukkig niet meer, want eindelijk heb ik de ren zo voor elkaar gemaakt dat hij de kans niet meer heeft om nog te ontsnappen.