Aantal berichten : 343 Leeftijd : 36 Woonplaats : omgeving enschede Huisdieren : 1 Vlaamse Reus Registration date : 21-02-08
Onderwerp: Hoe ben jij op dit forum gekomen? do feb 21, 2008 3:47 pm
Wat mij wel leuk lijkt, is om te weten hoe jullie op dit forum zijn verzeild; via speurders of een andere advertentiesite (welke?) of via een andere forum (welke?) of via google, etc.
Dan kan ik daar wat meer rekening mee houden en weet ik hoe ik meer kans krijg op bezoekers, want het is hartstikke leuk als er mensen zich registreren die dezelfde huisdieren hebben als jullie en kunnen jullie elkaar beter helpen. Daar gaat het uiteindelijk ook om, dat het een forum wordt waarbij mensen elkaar goed kunnen helpen. En ja.. natuurlijk zijn er ook leuke dingen te doen en te lezen op het forum
Laatst aangepast door Jolijn op wo maa 05, 2008 1:44 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Alyssa Moderator
Aantal berichten : 62 Leeftijd : 36 Woonplaats : Anna Paulowna Registration date : 21-02-08
Onderwerp: Re: Hoe ben jij op dit forum gekomen? vr feb 22, 2008 9:17 pm
Ik ben hier terecht gekomen via en advertentie op Marktplaats van dit forum
Terra-City Embryo
Aantal berichten : 6 Huisdieren : 3 baardagamen, 3 padhagedissen, 2 katten 2 aqauria Registration date : 13-05-08
Onderwerp: Re: Hoe ben jij op dit forum gekomen? di mei 13, 2008 1:48 pm
via een ander forum
gertjanheinen Pet
Aantal berichten : 132 Leeftijd : 51 Woonplaats : Nijmegen Registration date : 23-02-08
Onderwerp: Re: Hoe ben jij op dit forum gekomen? wo mei 14, 2008 9:22 pm