Aantal berichten : 343 Leeftijd : 36 Woonplaats : omgeving enschede Huisdieren : 1 Vlaamse Reus Registration date : 21-02-08
Onderwerp: Schattigste foto stemmen!!! ma maa 10, 2008 4:34 pm
Oke! Iedereen heeft genoeg tijd gehad om hun foto in te zenden en 3 mensen hebben hier aan deelgenomen.
Wat nu de bedoeling is het het stemmen; breng je stem uit in de poll, maar je stem is alleen geldig als je er ook bij vermeldt op wie je hebt gestemd. Anders krijg je misschien dat de deelnemers op zichzelf gaan stemmen
Hier volgen de foto's:
Lotje, het fretje van Alyssa
Bliss, het ratje van Sarina
Amadeus en Rickey, de katers van gertjanheinen
Jolijn Admin
Aantal berichten : 343 Leeftijd : 36 Woonplaats : omgeving enschede Huisdieren : 1 Vlaamse Reus Registration date : 21-02-08
Onderwerp: Re: Schattigste foto stemmen!!! ma maa 10, 2008 4:35 pm
Ik stem op Bliss
Sarina Puppy
Aantal berichten : 73 Leeftijd : 38 Woonplaats : Utrecht Registration date : 22-02-08
Onderwerp: Re: Schattigste foto stemmen!!! ma maa 10, 2008 4:53 pm
Ik heb op Lotje gestemd! Zo lief hoe ze ligt te slapen...
gertjanheinen Pet
Aantal berichten : 132 Leeftijd : 51 Woonplaats : Nijmegen Registration date : 23-02-08
Onderwerp: Re: Schattigste foto stemmen!!! ma maa 10, 2008 10:25 pm
ik heb gezegd tot het einde van deze maand het klopt dat ik geen exacte datum heb gegeven. maar eind maart wordt de winnaar bekend gemaakt. hoeveel tijd heb je nodig om een foto te kunnen bewerken? dan kan ik daar rekening mee houden. want het is dan wel leuk als de foto 31 maart bovenaan het forum kan worden gezet
Alyssa Moderator
Aantal berichten : 62 Leeftijd : 36 Woonplaats : Anna Paulowna Registration date : 21-02-08