| inzendingen fotowedstrijd zomer in je bol | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jolijn Admin
Aantal berichten : 343 Leeftijd : 36 Woonplaats : omgeving enschede Huisdieren : 1 Vlaamse Reus Registration date : 21-02-08
| Onderwerp: inzendingen fotowedstrijd zomer in je bol ma jun 02, 2008 6:20 pm | |
| Jaja, begin juni en al zo warm! Daarom lijkt het mij wel leuk om een fotowedstrijd te houden met als thema; zomer in je bol! Zet je huisdier letterlijk in het zonnetje en doe mee! Uitzendingen zijn mogelijk tot 20 juni. Graag link van de foto's erbij vermelden Groetjes Jolijn | |
|
| |
Alyssa Moderator
Aantal berichten : 62 Leeftijd : 36 Woonplaats : Anna Paulowna Registration date : 21-02-08
| Onderwerp: Re: inzendingen fotowedstrijd zomer in je bol ma jun 02, 2008 7:44 pm | |
| Ik ga weer opzoek naar foto's | |
|
| |
Angelique Embryo
Aantal berichten : 8 Leeftijd : 52 Woonplaats : Hengelo Huisdieren : tamme ratten Registration date : 18-03-08
| Onderwerp: Re: inzendingen fotowedstrijd zomer in je bol di jun 10, 2008 1:38 pm | |
| Ik doe mee met mijn meisje Magic | |
|
| |
Jolijn Admin
Aantal berichten : 343 Leeftijd : 36 Woonplaats : omgeving enschede Huisdieren : 1 Vlaamse Reus Registration date : 21-02-08
| Onderwerp: Re: inzendingen fotowedstrijd zomer in je bol di jun 10, 2008 4:02 pm | |
| Wiske lukt het niet om haar foto te plaatsen, dus doe ik het even:) Hier volgt haar tekst met foto; mijn cuy (grote cavia) uit de bol met de kikkers | |
|
| |
Jolijn Admin
| Onderwerp: Re: inzendingen fotowedstrijd zomer in je bol di jun 10, 2008 4:04 pm | |
| - Angelique schreef:
- Ik doe mee met mijn meisje Magic
wat leuk! mijn ratjes hebben nog nooit echt van water gehouden:P maar dit is echt gaaf hehe | |
|
| |
wiske Embryo
Aantal berichten : 42 Leeftijd : 69 Woonplaats : belgie Huisdieren : cuy's, een kat, een paard en vissen in de vijver Registration date : 11-03-08
| Onderwerp: Re: inzendingen fotowedstrijd zomer in je bol wo jun 11, 2008 1:18 pm | |
| danks Jolijn voor het plaatsen van de foto ik blijf het wel proberen hopelijk lukt het me wiske | |
|
| |
Falien Embryo
Aantal berichten : 3 Leeftijd : 41 Woonplaats : Delft Huisdieren : Ratten, Gerbils, Vissen, Muis Registration date : 13-05-08
| Onderwerp: Re: inzendingen fotowedstrijd zomer in je bol do jun 19, 2008 11:17 pm | |
| Hey, dat is een leuk idee Hopelijk ben ik niet te laat. Heb een foto van Tijgetje.. mijn gekke kater. | |
|
| |
Alyssa Moderator
Aantal berichten : 62 Leeftijd : 36 Woonplaats : Anna Paulowna Registration date : 21-02-08
| Onderwerp: Re: inzendingen fotowedstrijd zomer in je bol vr jun 20, 2008 12:31 pm | |
| Ik doe ook nog mee eventjes op het laatste moment. Ik doe mee met Sam lekker in de zon https://2img.net/h/i185.photobucket.com/albums/x192/jo0p/Img_0627.jpg | |
|
| |
Jolijn Admin
| Onderwerp: Re: inzendingen fotowedstrijd zomer in je bol vr jun 20, 2008 7:40 pm | |
| oke deze topic wordt nu gesloten | |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: inzendingen fotowedstrijd zomer in je bol | |
| |
|
| |
| inzendingen fotowedstrijd zomer in je bol | |
|