Aantal berichten : 343 Leeftijd : 36 Woonplaats : omgeving enschede Huisdieren : 1 Vlaamse Reus Registration date : 21-02-08
Onderwerp: Fotowedstrijd - herfst! di nov 04, 2008 2:36 pm
Hey!!
Jaja, er zijn weer fotowedstrijden Het leek me wel leuk om een fotowedstrijd te starten met als thema herfst! kun je echt hele leuke foto's van maken.
Dus.. ik ben benieuwd naar de inzendingen. Foto's opsturen kan tot 20 november.
De foto van de winnaar komt hier bovenaan het forum te staan
Groetjes Jolijn
Alyssa Moderator
Aantal berichten : 62 Leeftijd : 36 Woonplaats : Anna Paulowna Registration date : 21-02-08
Onderwerp: Re: Fotowedstrijd - herfst! di nov 04, 2008 2:57 pm
Moet het met je huisdier zijn of mag het ook een gewone herfstfoto worden?
Jolijn Admin
Aantal berichten : 343 Leeftijd : 36 Woonplaats : omgeving enschede Huisdieren : 1 Vlaamse Reus Registration date : 21-02-08
Onderwerp: Re: Fotowedstrijd - herfst! do nov 06, 2008 12:30 pm
Alyssa schreef:
Moet het met je huisdier zijn of mag het ook een gewone herfstfoto worden?
met je huisdier natuurlijk
wiske Embryo
Aantal berichten : 42 Leeftijd : 69 Woonplaats : belgie Huisdieren : cuy's, een kat, een paard en vissen in de vijver Registration date : 11-03-08
Onderwerp: Re: Fotowedstrijd - herfst! za nov 08, 2008 9:29 am
ik ga proberen mee te doen moet nog een foto maken
Jolijn Admin
Onderwerp: Re: Fotowedstrijd - herfst! do nov 13, 2008 1:50 pm
wiske schreef:
ik ga proberen mee te doen moet nog een foto maken
nou waar blijven die foto's?
wiske Embryo
Aantal berichten : 42 Leeftijd : 69 Woonplaats : belgie Huisdieren : cuy's, een kat, een paard en vissen in de vijver Registration date : 11-03-08
Onderwerp: modest onder de bladeren do nov 13, 2008 4:47 pm
ik wil de foto er in zetten modest onder de bladeren maar kan helaas geen foto er op zetten
Jolijn Admin
Onderwerp: Re: Fotowedstrijd - herfst! do nov 13, 2008 6:39 pm
wiske schreef:
ik wil de foto er in zetten modest onder de bladeren maar kan helaas geen foto er op zetten
Je gaat eerst naar http://imageshack.us/. Daar kan je je plaatje via 'Bladeren' opzoeken en uploaden. Klik dan op 'Host it' en kopieer van het 5er-pack met links, de 5e en laatste link. Die plak je hier weer tussen de img's > Klik op het icoontje met landschap, rechts naast het icoontje e-mail, plaats de cursor tussen de img's, rechtsklikken en Plakken.
wiske Embryo
Onderwerp: Re: Fotowedstrijd - herfst! ma nov 17, 2008 7:46 pm
hallo
ik ga het proberen te doen ik druk op de link ik bladerd en haal mijn foto ik klik dan op host it dat ga alle maal maar dan kan ik het niet meer het is allemaal engels en ik versta alleen vlaams ik weet het ik ben een hopeloos geval wiske
Jolijn Admin
Onderwerp: Re: Fotowedstrijd - herfst! di nov 18, 2008 7:40 pm
mail mij de foto maar. ik denk toch dat je gaat winnen, want volgens mij ben je de enige die mee gaat doen
Alyssa Moderator
Aantal berichten : 62 Leeftijd : 36 Woonplaats : Anna Paulowna Registration date : 21-02-08
Onderwerp: Re: Fotowedstrijd - herfst! di nov 18, 2008 8:46 pm
Ik heb wel herfstfoto's maar niet van me dieren met de herfst. Ik zou wel mee willen doen maar kan helaas niet als ik geen foto's heb
Jolijn Admin
Onderwerp: Re: Fotowedstrijd - herfst! wo nov 19, 2008 3:33 pm
Alyssa schreef:
Ik heb wel herfstfoto's maar niet van me dieren met de herfst. Ik zou wel mee willen doen maar kan helaas niet als ik geen foto's heb
nou dan is het toch een leuk idee om die nog te maken?
Jolijn Admin
Onderwerp: Re: Fotowedstrijd - herfst! do nov 20, 2008 3:27 pm
Hier is de foto van Wiske
Jolijn Admin
Onderwerp: Re: Fotowedstrijd - herfst! vr nov 21, 2008 12:27 am
ik geef de leden dit weekend nog om eventueel nog mee te doen aan de fotowedstrijd. van gertan heb ik bij topic katten een leuke foto gezien dat bij dit onderwerp past, dus zou leuk zijn als hij die foto wil plaatsen dan wordt het toch nog een spannende wedstrijd, want het zou jammer zijn als er maar 1 lid is dat meedoet. Dan hoeven we ook niet te stemmen, dus we beginnen pas met stemmen als er minstens 2 leden meedoen met de wedstrijd.
gertjanheinen Pet
Aantal berichten : 132 Leeftijd : 51 Woonplaats : Nijmegen Registration date : 23-02-08
Onderwerp: Re: Fotowedstrijd - herfst! za nov 22, 2008 10:17 am
bij deze dan
Jolijn Admin
Onderwerp: Re: Fotowedstrijd - herfst! za nov 22, 2008 11:46 am